Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Camilla - 10 juni 2011 19:41

Har jag varit idag, jag har skurat altanen, skurat bron, fyllt tunnorna med vatten, tänkte att ska jag vänta på regn, men det tar så lång tid, jag behöver vattna nu, smidigare att fylla vattenkannan i tunnan.


Har även dammtorkat, dammsugit och skurat golven på hela nedervåningen samt putsat alla fönster här nere, ja förutom i Vincents lekrum, det fönster som ser värst ut, detta pga att när jag kom dit och skulle putsa så har precis solen kommit dit, jag får ta det sen.


Övervåningen har jag inte hunnit med, får ta den sedan.


Har även tvättat en stor matta + annan tvätt, Vincent har varit min hjälpreda hela dagen, två promenader har vi hunnit med också, en längre och en kortare, jag är alltså inte sjuk utan har bara ingen röst, en väldigt taskig sådan iaf, mamma ringde för en stund sedan, men jag sade bara några ord, tror hon hörde ganska väl att jag knappt kan prata.


Jag har iaf druckit minst 2,5 liter vatten med citron i denna värme, tänkte att det är bra för halsen också.



Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, imorgon blir det att shoppa massa kläder i Birsta, hoppas att min röst har återvänt då.







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards