Alla inlägg den 16 juni 2011

Bvc

Av Camilla - 16 juni 2011 19:21

Har vi varit på idag, Alexander väger nu 8120 gram och är 70 cm lång, han växer så det knakar.



Av Camilla - 16 juni 2011 19:16

Det kom så plötsligt när vi var ute och strosade på, Vincent sa att han ville gå upp och vila, det gör han inte om han inte är sjuk eftersom han i vanliga fall har slutat att sova på dagen.


Fick låna en termometer som man tar i pannan av grannen, kollade nu och den visade 38,8 grader, han ligger iaf och sover gott i sin säng, hoppas att han är piggare imorgon, lillgubben.


Jag misstänkte att det var något eftersom han har haft sånt humör, knuffade och hade sig på Wille när han var här förut, Wille fick knappt titta på hans saker utan att Vincent skrek.


Alexander är pigg än så länge, hoppas att han tänker fortsätta vara det, han har varit febrig och förkyld nog mycket nu ett tag tycker jag.



Av Camilla - 16 juni 2011 06:43

Har det varit, jag har bara legat och vänt och vridit på mig hela natten, det står iof på hostmedicinen att en mindre vanlig biverkning är sömnlöshet, iof tog jag den kvällen innan och det gick ju bra, jag har väl bara haft svårt att sova, typiskt när Alexander börjar sova bra så sover jag inte iaf :p


Jag har iaf inte hostat en massa inatt, skönt det.


Mindre skönt var att Alexander vaknade nu strax innan 05.30 och var jätte pigg, han fick en flaska välling, somnade om en stund, men sedan ville han kliva upp.


Vincent sover fortfarande men lär nog vakna snart.


Vad händer idag då? Ett besök på bvc blir det, sedan vet jag inte, hälsa på någon kanske.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards