Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Camilla - 8 juni 2011 12:08

Jag har planterat blommor i alla tre lådorna, fyllt på jord i rabatten, vattnat rabatten här fram, alla blomlådor samt i pallkragarna, jag vet att man inte ska vattna mitt på dagen eftersom det dunstar så mycket, men jag ville tömma tunnorna så att jag kunde flytta dem under stupröret, bara hoppas att det kommer en regnskur snart så att de fylls :-)


Tagit reda på tvätt och ätit lunch har jag också hunnit, ska ta och hänga tvätt också, jag hör att Alexander hostar, kan hända att han sovit klart nu och börjar bli hungrig.



Av Camilla - 8 juni 2011 10:31

Fram och åter till dagis blev det nu på morgonen, riktigt svettigt uppför backen på tillbakavägen kan jag meddela, men skönt var det.


Imorse vägde jag förresten 0,5 kg mindre, jag ska försöka sluta att haka upp mig om det bara gäller 0,5-1 kg, det verkar ju vara normalt att det kan variera lite.


Jag hoppas så klart att jag kan nå min målvikt på 55 kg utan att räkna kalorier, jag ska iaf ge det ca två veckor så får vi se :-)


Nu ska jag dricka kaffe, sedan plantera blommor, Alexander ligger och sover uppe med klimatanläggningen på, han blev så svettig i vagnen så jag lade honom uppe.


Hoppas på att kunna få lite färg idag, har tagit på mig bikini, hoppas att ingen blir bländad bara ;-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards