Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Camilla - 22 juni 2011 13:37

På Vincents gnäll, han gnäller och skriker mest hela tiden, så fort det går minsta emot eller han inte får som han vill så skriker och gnäller han, sedan säger han mest hela tiden att han vill gå upp och vila, han har redan sovit från 10-12.30, nu fick han lägga sig igen.


Så här har det hållit på i en vecka ca, jag håller på att bryta ihop, det går inte att göra någonting med honom när han är så här, vad är det för fel? Kan det vara kindtänder kanske? Han har ätit jätte dåligt, igår åt han mer än han gjort på många dagar, rätt vad det är så spottar han ut när han äter, samtidigt som han blir jätte arg, det är därför jag funderar om det kan vara tänder?


Måtte det gå över snart, orkar inte lyssna på skrik och gnäll hela dagarna.

Av Camilla - 22 juni 2011 11:49

Ligger och sover, har badat båda två så nu sover de så gott i sina sängar, Vincent har sovit länge nu, nästan två timmar, han är så trött lillgubben, hoppas verkligen att det går över snart.


Nu måste jag ta och äta något, magen kurrar.

Av Camilla - 22 juni 2011 07:40

Jag går ner trots att jag inte räknar kalorier, jag är lite förvånad att jag gått ner  eftersom jag ätit en hel del godis och glass, men det är ju jätte bra, har inte promenerat på två dagar eftersom vi mest suttit i bilen, idag blir det en prommis bara det inte spö regnar.



Av Camilla - 22 juni 2011 07:26

Har jag, pappa och barnen varit på, vi kom dit på måndag runt 18-tiden, efter många om och men så var båda barnen i säng och snarkade, det var full rulle där hemma på kvällen med altanbygge.


Igår åkte vi till insjön för att kika lite, köpte ett par jogginskor till Vincent, det blev ett par adidas, de andra som jag tänkte köpa fanns inte i en storlek som passade.


Varför åkte vi hem så snabbt då? Jo Vincent är inge pigg efter febern som han hade, han grinar och skriker mest hela tiden samt att han vill sova, därför kände jag att jag inte orkar sova borta en natt till, jätte tråkigt att det blev så kort, bättre lycka nästa gång.


Det var en lång resa hem, Vincent son mycket, men grinade mycket också, stackars liten. Jag hoppas verkligen att det är bättre idag.


Jag har sovit som en princessa inatt, hade dock gärna sovit längre än till 7.00(vi inte hem förrän efter 22.00), då tyckte Vincent att det var dags att kliva upp. Alexander sover fortfarande.


Fick iaf ett jätte fint smycke av Helena som det står Vincent & Alexander på, tack :-)





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards