Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Camilla - 14 juni 2011 20:55

Hamnade jag och barnen idag, mamma och Jörgen kom till stan för att köpa en trädgårdsmöbel på MM, men den var inte som de tänkt så det blev ingen, för att hitta på något så åkte vi till Kramfors en sväng, kikade på Dollarstore, åt mat samt tog en kaffe på Coop, roligt att se något annat ibland.


Kom hem strax efter fem, då var svärmor och svärfar här, satt och surrade och drack kaffe, de hade med sin lilla vovve Selma också så att Eddie fick träffa henne.


Nu så ska jag ta och krypa ner och läsa tror jag.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Camilla - 14 juni 2011 08:30

Mina fina pojkar

     

Go Vincent med stor kalufsen  

 

Av Camilla - 14 juni 2011 08:11

Det var länge sedan jag skrev något om det, iaf så räknar jag inte kalorier för tillfället, jag har hållit vikten, imorse var jag precis under 59. Jag vill gå ner till 55 kg, jag har tänkt att börja styrketräna nu bara jag är helt frisk, jag måste börja träna magen också, något som vet ett bra träningsprogram som man kan köra hemma? tänkte främst på mage/rygg.



Av Camilla - 14 juni 2011 08:06

Han leker och surrar en massa precis som han brukar, feber har han inte heller, men han får stanna hemma idag om det skulle bli något mer.


Han sov i princip hela eftermiddagen igår, han var ner och drack lite saft, fick isig lite russin och glass.


Somnade för natten gjorde han redan 17.30, han vaknade 6.20 ca, pigg som bara den var han då.


Min röst är mycket bättre idag, men riktigt bra är den inte ännu, hostar en massa slem gör jag, usch... men det brukar ju vara ett tecken på att det håller på att ge med sig.


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, Vincent och Alexander har redan badat.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards